DOPRAVA

Dopravu pro nás zajištuje pouze přepravní společnost Česká pošta doručující obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy.
Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
  • Časové rozmezí doručení: 9:00-18:00 nebo dle dohody s řidičem

Při převzetí zásilky na naši firmě vás bude firma Česká pošta informovat o převzetí zásilky SMS-kou, popř. e-mailem.cz.

Následující pracovní den vás bude doručující řidič informovat o dodání zásilky zprávou SMS anebo telefonicky.

Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.


Balíky na BALÍKOVNU musí mít hmotnost max. do 15kg, rozměry balíku max 3m (součet stran balíku: 2x a, 2x b, 1x c) - předem vás budeme informovat o váze a rozměrech balíku, případně si vyhrazujeme poslat přiměřený počet balíků, aby odpovídaly maximální váze a rozměru požadované Balíkovnou, a cena poštovného bude úměrně k tomu upravena;

obdržíte po vyzvednutí zásilky u nás SMS s číslem zásilky a případnou částkou doběrečného.

Výdej zásilky je zabezpečen čtyřmístným náhodně vygenerovaným PIN kódem, který obdržíte formou SMS.

Uložení ve výdejním místě je bezplatné a balík zde může počkat až 7 dní.

Palety do 250 kg, a půlpalety  do 150 kg, jsou možné odeslat firmou GEIS CZ,  za předem dohodnutou cenu!  
   
   

 

                     

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím písemně nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

- Reklamační protokol ke stažení


Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnost využívá. Jednotlivé typy cookies naleznete popsané v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.Více informací ZDE

Souhlasím
Výběr cookies
Nesouhlas