doprava od:

79,- Kč

 

 

DOPRAVA

 

Dopravu pro nás zajištuje pouze přepravní společnost Geis doručující obvykle do 24hodin od předání zásilky do přepravy.
Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
  • Časové rozmezí doručení: 9:00-18:00 nebo dle dohody s řidičem

Při převzetí zásilky na naši firmě vás bude firma GEIS informovat o převzetí zásilky SMS-kou.

Následující pracovní den vás bude doručující řidič informovat o dodání zásilky SMS-kou anebo telefonicky

Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.


V případě že použijete GEIS POINT - zaslání na konkrétní adresu,

obdržíte po vyzvednutí zásilky u nás SMS s číslem zásilky a případnou částkou doběrečného.

Výdej zásilky je zabezpečen čtyřmístným náhodně vygenerovaným PIN kódem, který obdržíte formou SMS.

Pokud si balík nevyzvednete po zaslání prvního avíza, pošle vám firma GEIS až dvě další upozornění.

Uložení ve výdejním místě je bezplatné a balík zde může počkat až 7 dní.

Dopravné: Cena včetně DPH
GEIS: doručení objednávky při platbě převodem                  99,- Kč
GEIS: doručení + dobírka při platbě při dodání 129,- Kč
   
GEIS POINT: doručení objednávky při platbě převodem 79,- Kč
GEIS POINT: doručení + dobírka při platbě při dodání 109,- Kč

 

při objednávce zboží nad 2000,- Kč máte:                     

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím písemně nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

- Reklamační protokol ke stažení


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).